Звіт про навчання
на 5 тижні відкритого дистанційного курсу «Куратор контенту» («Куратор
содержания»)
1.Використовуючи
посилання, описати свій метод роботи (реальний чи в майбутньому передбачуваний)
куратором контенту та проаналізувати його.
Я не була в повному значенні цього слова куратором контенту, хоча укладала матеріали для
дистанційних курсів «Сучасна українська література» та «Український фольклор»
Це були матеріали, прозміщені в
навчальному середовищі Веб-клас та Moodle. Робота в таких курсах не виходила за рамки
віртуального класу, де упродовж певного проміжку часу (1тиждень – 1 модуль)
учень мав познайомитися з конкретною інформацією, виконати певну кількість
практичних завдань, поспілкуватися у форумі та чаті. Але, спостерігаючи за
сьогоднішнім поколінням учнів, я зрозуміла, що їм цікаво те, що можна
застосувати на практиці, зробити самому, побачити відгуки інших (не учнів
курсу). Тобто треба виходити за межі навчального середовища і використовувати
соціальні сервіси, треба міняти завдання, бо найкраще запам’ятовується те, що
ти сам знайшов, вибрав і застосував; треба давати можливість створювати. Тому
моє бачення методики роботи куратора
контенту таке:
Создайте свой собственный mind карты при MindMeister
2. Використовуючи
klout.com, проаналізувати свій рейтинг, знайти послідовників.
Мій рейтинг невеликий, проте люди, за якими я слідую, це люди з високим рейтингом і я сподіваюсь від них чогось навчитись. Я змогла проаналізувати тільки інформацію із Facebook, тобто, я можу впливати на 92% Інтернет-користувачів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий