пятница, 19 апреля 2013 г.


Звіт про навчання на 5 тижні відкритого дистанційного курсу «Куратор контенту» («Куратор содержания»)
1.Використовуючи посилання, описати свій метод роботи (реальний чи в майбутньому передбачуваний) куратором контенту та проаналізувати його.

Я не була в повному значенні цього слова куратором  контенту, хоча укладала матеріали для дистанційних курсів «Сучасна українська література» та «Український фольклор» Це  були матеріали, прозміщені в навчальному середовищі Веб-клас  та Moodle. Робота в таких курсах не виходила за рамки віртуального класу, де упродовж певного проміжку часу (1тиждень – 1 модуль) учень мав познайомитися з конкретною інформацією, виконати певну кількість практичних завдань, поспілкуватися у форумі та чаті. Але, спостерігаючи за сьогоднішнім поколінням учнів, я зрозуміла, що їм цікаво те, що можна застосувати на практиці, зробити самому, побачити відгуки інших (не учнів курсу). Тобто треба виходити за межі навчального середовища і використовувати соціальні сервіси, треба міняти завдання, бо найкраще запам’ятовується те, що ти сам знайшов, вибрав і застосував; треба давати можливість створювати. Тому моє бачення методики роботи  куратора контенту таке:


Создайте свой собственный mind карты при MindMeister


2. Використовуючи klout.com, проаналізувати свій рейтинг, знайти послідовників.

Мій рейтинг невеликий, проте люди, за якими я слідую, це люди з високим рейтингом і я сподіваюсь від них чогось навчитись. Я змогла проаналізувати тільки інформацію із Facebook, тобто, я можу впливати на 92% Інтернет-користувачів.




Комментариев нет:

Отправить комментарий