суббота, 13 апреля 2013 г.


Звіт про 4 тиждень навчання
1. Створити список компетенцій куратора контенту, які в нього необхідно сформувати в процесі навчання, та обґрунтувати його.

  • Професіоналізм і знання. Куратор контенту повинен знати матеріал, володіти інформацією, вміти фільтрувати зміст, перевіряти першоджерела, оцінювати якість контенту та його придатність для освітніх цілей, структурувати, давати поради.
  • Комунікативність: повинен сприяти обміну знаннями; вміти використовувати для організації спілкування соціальні сервіси; організація групової роботи і пошук оптимальних шляхів для її реалізації; коментування тексту для його розуміння; віртуальна взаємодія; уміння будувати особисті мережі контактів та зв’язків.
  • Володіння інформаційними технологіями: пошук, обробка і створення потрібної інформації; використання соціальних мереж; розширення мережі контактів; краудсорсинг; організація проектної роботи.
  • Креативність та інноваційне мислення. Творчий підхід, вміння аналізувати та використовувати інформацію, пошук нового змісту, нових технологій; уміння сформулювати задачу і дати поради щодо її вирішення.
  • Критичність мислення. Уміння відділяти важливе від другорядного; оцінювати ефективність навчання.
  • Аналітичні навики. Обробка інформації, її класифікація, систематизація, аналіз і синтез; форматування змісту.

2. Проаналізувати список функцій куратора контенту, прокоментувати його і, по можливості, розширити.
Пропоновані функції куратора

  1. Оптимізує, редактує назву.
  2. Форматує зміст. Вибирає і додає відповідні зображення.
  3. Коментує текст для його розуміння.
  4. Додає вступ для конкретної аудиторії.
  5. Класифікує з використанням метаданих.
  6. Інтегрує посилання.
  7. Перевіряє першоджерела.
  8. Фільтрує вхідний зміст.
  9. Пропонує наробки інших кураторів.
  10. Шукає новий зміст і нові джерела.
  11. Дає поради та інформацію щодо краудсорсингу.
 Куратор має об’єднати  всю зібрану інформацію, вибрати найбільш актуальну та важливу з інформаційного потоку, подати її так, щоб було зрозуміло тому, хто навчається, о узагальнити та проаналізувати її. А також збирає різнорідну інформацію про предмет вивчення, яка містить кардинально різні точки оцінки предмета вивчення, що сприяє створенню на її основі зовсім нового погляду на предмет вивчення. Він керує тематичною частиною, тому має добре знати предмет; слідкує за новими інформаційними джерелами, змінюючи їх у залежності від змін у темі вивчення (через те, що зявляються нові дослідження, тема швидко розвивається, досягаючи нових етапів).
Куратор повинен володіти інструментами, які використовує в курсі, щоб вибрати потрібні, слідкує за новаціями, пропонує вибрати , а не наполягає.  Він - організатор віртуального співробітництва, групової роботи, проектів, які відбуваються поза курсом (соціальні співтовариства, соціальные платформи).
 Ідея краудсорсинга підкорила: якщо правильно організувати ентузіастів, можна створити швидко і якісно цікавий і корисний контент.
 Цікава стаття про те, як стати майстром курирування  ТУТ

 3. Виконати пошук у відкритих освітніх ресурсах по темі курирування, зробити аналіз.
 Вказати у своєму блозі ліцензію Creative Commons
Відкритих освітніх ресурсів ресурсов по теме курирования я не нашла, Кроме тех, которые проводил Харьков: http://elaz.wikispaces.com/
 Для дистанційного навчання в середній школі http://ow.net.ua/uk/site/library.html
http://khersonidea.wordpress.com/%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BD%D1%96-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8/
 Для навчання всіх баєжаючих http://www.intuit.ru/, де можна вчитися як платно, так і безкоштовно.
 А також ресурси для безкоштовного навчання школярів.
http://www.eddi.ru/courses.html
http://khersonidea.wordpress.com/
http://uiite.kpi.ua/ua/projects/gen-sec-edu.html
http://tdo.at.ua/index/ofisni_dodatki/0-48 сервисы Google
http://rbf.civicua.org/
 http://klasnaocinka.com.ua/uk/dl/course/courses/org_id/1
Всі вони передбачають наявність тьютора, можливо, і курировання. Потрібна також і реєстрація.
 2. Вказала у своєму блозі ліцензію Creative Commons

4. Створити акаунт в Scoop.it та rebelmouse.com, створити теми курирування, знайти матеріали і підключити до своєї теми, оцінити їхню роль в курируванні змісту.

Створила акаунт на Scoop.it. Створила дві теми (board).
 1. Дистанційне навчання http://www.scoop.it/t/distance-learning-3
 2. Education and technjlogy http://www.scoop.it/t/fersierd
 Спочатку назвала тему по-українськи, але матеріали були тільки про новини. Коли використала англійські слова, змогла підібрати матеріал. В Chrome перенесла кнопку Scoop.it на панель управління. Спробувала шукати матеріали поза Scoop.it. Вийшло. Дуже сподобалось. Знайшла можливість вставлять HTML код на сторінку  в блозі. 






Сервіс rebelmouse.com дуже сподобався. Можна заходити на сторінку, не намагаючись запамятати новий пароль. Коли вікрилась сторінка, я була щиро здивована, бо там були зібрані всі матеріали, які знаходились на різних соціальних сервісах.  Зайві статті можна видаляти. Моя сторінка https://www.rebelmouse.com/Distchildrens/


Комментариев нет:

Отправить комментарий