суббота, 6 апреля 2013 г.


Звіт про 3 тиждень навчання
На третьому тижні навчання   я познайомилась з новими поняттями: «персональне середовище», «агрегатор», «піни»,  «освітні платформи», «хмарні інструменти».
1. Персональне середовище – це не тільки навчальна платформа, це в першу чергу інструменти, які дають можливість  взаємодіяти в курсі.
Хмарні інструменти – це ті, які дають можливість навчати  у віртуальному просторі Інтернету, використовувати наробки інших і водночас створювати свої, відстежувати те нове, що з'являється кожен день, давати учням правильний курс, організація роботи така, щоб навчання приносило задоволення від спілкування , пошуку нової інформації, створення чогось нового і корисного для всіх.
Я уявляю так ПНС, але ще не до кінця розібралась, як якісно використовувати соціальні сервіси. 

 2. Сервіс Pinterest мені дуже сподобався.  Я його описала в статті блога. Звичайно, якщо шукати  матеріали, які потрібні в курсі української літератури, то це нереально, проте створювати свої колекції і ділитися ними з іншими, зокрема учнями, - цілком прийнятно. 

3.  Агрегатори. 

У третьому завданні потрібно було познайомитися з  агрегаторами http://www.symbaloo.com/ и http://netvibes.com, створити власний агрегатор, підключити необхідні інформаційні  потоки, дати посилання.
symbaloo.com

Дуже корисний сервіс. Проте він англомовний. Якщо використовувати російську чи українську мову, то будуть проьлеми із публікацією і під'єднанням до Twitter , Facebook. 
Symbaloo дозволяє використання чужих закладок за темами.Мені, наприклад, були цікаві закладки з інструментами  WEB 2.0, а також  статті провикористання інструментів при вивченні англійської мови.  Я зібрала в своєму Symbaloo потрібні мені бібліотеки.
 Netvibes
Це дуже потрібний сервіс. Навіть не знаю, як між ними вибрати. Він не тільки дозволяє збирати в одному місці RSS, робити прості онлайнові закладки, але й збирає повідомлення із сервісів Twitter, Facebook, Flickr (перегляд фотографій), Gmail и Yahoo! (перевірка пошти), пошук за допомогою Google, Yahoo,а також переглядати інформацію пропогоду (прогноз погоди у вибраному регіоні), про курси валют тощо.
Моя публічна сторінка

4 І нарешті завдання створити відеофрагмент напряму курирування. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий