суббота, 23 марта 2013 г.

Звіт про перший тиждень навчання у курсі "Куратор контенту"

До курсу я приєдналася випадково, але не пожалкувала, бо багато цікаво відкрила для себе в перший тиждень.
По-перше, тут багато незвичайних  людей, яких цікавлять нові технології та інструменти в освіті.
По-друге, я, маючи реєстрацію в Twitter, не зовсім розуміла його доцільність у навчанні. Тепер ясно, що це інструмент, який дає можливість відстежувати  інформацію, читати останні новини в царині освітніх технологій та дистанційного навчання. Мені сподобалося.

По-третє, я створила свою першу газету в Paper.li і зрозуміла, що така газета може також слугувати для розміщення навчальних матеріалів. Я ще не зовсім зрозуміла, як контролювати розміщений там матеріал, але сам інструмент мені дуже сподобався.
По-четверте, навчання дало мені можливість знову працювати із блогом, а це значить, що він продовжить своє існування.
Отже, перший тиждень минув не марно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий