понедельник, 11 апреля 2011 г.

Рефлексія тьютора

Щойно закінчилось навчання в дистанційному курсі "Український фольклор". Це пілотний курс, тому потребує доопрацювання. З'явилось багато нових ідей, прийшло усвідомлення того, що важкі завдання відлякують учнів, а легкі не дають потрібних результатів. Важливо також не переобтяжувати курс завданнями, бо, як говорять у народі, що занадто, то не здраво. 

Чотири тижні навчання не дали можливості застосувати роботу в групах чи реалізацію спільного проекту, проте  відкрили очі на ряд важливих проблем і прорахунків. 

Moodle - цікаве навчальне середовище, яке дає можливість проаналізувати  роботу учня за день, місяць, за період навчання.  після реєстрації і до останнього дня в курсі. Група №1 - першопрохідці. Зареєстровано було 18 чоловік, проте до останнього тижня дійшли лише 5. 

Завдання в курсі потребують часу, а учні після навчального дня не завжди можуть виділити час, щоб вчитися дистанційно.  Проведення синхронного спілкування в чаті теж не завжди вдається, бо потребує попередньої підготовки учня, без якої дитина комплексує і не хоче виходити на зв'язок онлайн.
Вже перший тиждень показав, що деякі  види завдань себе не виправдовують, їх варто замінити і використовувати інші інструменти Moodle.  Завдання HotPotaitos  не можна оцінити , та й не варто, бо вони цікаві тільки для самоперевірки.

А взагалі варто дослухатися до дітей: курс має бути  нетривалий, цікавий і потрібний (підготовка до екзамену, ЗНО),  інтерактивний, живий.

Комментариев нет:

Отправить комментарий